vrijdag 24 maart 2017

Het duurde even



Emst, Gortel en de Pollen.
Een kwart eeuw,
braak gelegen,
nu opnieuw betreden.

Een dag lang rondgestruind.
Gras en berm geuren 't zelfde.
Paadjes ogen smaller, kleiner,
ik groeide, zij niet.

Onder de immer 
cirkelende buizerds.
Wat bomen geschopt,
paar graven gesproken.

De spreng is verlegd. 
Minder rechtlijnig.
Hetzelfde doel:
Afvoer van wellend water.

Sloot stond voor schouw, 
stuw en scheiding.
Nu door het verleggen van de loop
symbool van sierlijkheid

Op mijn plek gezeten,
bedenk ik m'n herinneringen
de mooie en de mindere. 
Zeer en zegeningen.

Thuisgekomen post ik 
de op één na mooiste foto.
Zet eronder:
'Licht overwint'













2 opmerkingen:

  1. Het leven komt met verschillende ervaringen ik weet niet wat je ervaring hebt, maar dit is mijn korte getuigenis, ik typ dit graag omdat ik weer vrede heb in mijn huwelijk en dat allemaal dankzij een geweldige man genaamd Dr Ajayi, hij is een krachtige spreuk caster die helpen het geschil tussen mij en mijn man te verzoenen met een liefdesbetovering, mijn man verliet het huis en leefde 7 maanden met een andere vrouw zonder voor mij en onze 4-jarige dochter te zorgen, financieel gaat het goed omdat ik een bankier ben, maar ik heb de Tedere zorg voor een man, maar mijn man is nergens dichtbij, ik smeek hem meerdere keren naar huis te komen, maar niets werkt, ik vroeg zelfs zijn oudere broer om me te helpen. Ik las een getuigenis van een man die beschreef hoe dr. Ajayi hem hielp zijn vrouw te stoppen met scheiden met liefdesbetovering, dus nam ik zijn contactpersoon en legde hem mijn problemen uit, hij vertelde me wat er nodig is voor een liefdesbetovering en ik gaf hem geld om te kopen hen in drie dagen tijd kwam mijn man terug naar huis. Contact: Viber / WhatsApp: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com voor elk probleem dat je hart dwarszit en hij zal het voor je oplossen.

    BeantwoordenVerwijderen